Віртуальна міні-АТС


Дана послуга надає всі сервіси корпоративної цифрової телефонії без дорогої телефонної станції і дозволяє:

  • значно знизити витрати на зв'язок за рахунок можливості дзвонити безпосередньо, минаючи міські та міжміські лінії зв'язку;
  • об'єднати підрозділи та філії в єдину мережу із загальною внутрішньої нумерацією та доступом до вже наявних міні-АТС;
  • не бути прив'язаним до стаціонарних міських телефонних номерів, в разі переїзду в новий офіс Ваші номери збережуться за Вами;
  • співробітники, що знаходяться поза офісом або у відрядженнях, можуть встановити на свій ноутбук або смартфон програмний софтфон і підключатися до офісної АТС з будь-якого місця, де доступний Інтернет;
  • використовувати конференцзв'язок і відео дзвінки між абонентамі, де доступний Інтернет;

Перевага даної послуги - немає необхідності наявності міні-АТС у абонента.«Віртуальна міні-АТС» - спеціальна програма, встановлена у Оператора, за допомогою якої всі співробітники компанії абонента будуть підключені до єдиної телефонної мережі незалежно від того, де вони знаходяться. При цьому не потрібен додатковий обслуговуючий персонал, придбання запасних частин і немає необхідності піклуватися про програмування міні-АТС.

Усередині мережі віртуальної міні-АТС телефонні дзвінки безкоштовні, число ліній не обмежена, а при переїзді офісу віртуальна АТС легко переміщується разом з абонентом. Крім того, можливості по розширенню її функцій практично безмежні.

Послуга «Віртуальна міні-АТС»може бути надана як на звичайному аналоговому телефоні, так і на спеціальному цифровому (SIP) телефоні, в т.ч. на бездротової SIP трубці, на програмному SIP-телефоні, встановленому на персональному комп'ютері і навіть на звичайному Android або Apple сумісному мобільному пристрої, з можливістю установки програми SIP телефону. У разі мобільного пристрою, послуга може надаватися в будь-якому місці, де є з'єднання з мережею Інтернет. Це дуже зручно для дистанційної роботи, для зв'язку в відрядженнях і ін. Тарифи на такі сполуки будуть такими ж, як і при використанні даної послуги в Вашому офісі.


Підключивши послугу «Віртуальна міні-АТС», абонент отримує:

  • Економію на покупці дорогої і швидко застаріваючій міні-АТС;
  • Підключення до єдиної телефонної мережі співробітників, що працюють на дому, в відрядженнях і віддалених філіях - незалежно від їх місця розташування;
  • Безкоштовні дзвінки всередині власної мережі;
  • Необмежена кількість внутрішніх і зовнішніх ліній, а також підключених до телефонної мережі абонентів без покупки додаткового устаткування;
  • Широкий спектр сервісів цифрової телефонії;
  • Голосове привітання і черга дзвінків. При дзвінку в Вашу компанію може відтворюватися заздалегідь записане повідомлення або переадресація на оператора дзвінка;
  • Запис розмов без встановлення додаткового обладнання та сторонніх систем записи розмов;
  • Голосова пошта з можливістю відправки записаних повідомлень на e-mail;
  • Великий вибір VoIP-обладнання та програмних телефонів, а також можливість підключення звичайних аналогових телефонних апаратів;
  • Просте і швидке підключення послуги;
  • При зміні офісу не потрібен монтаж міні-АТС і нових ліній зв'язку - для цього достатньо Інтернет-лінії від Інфозв'язок;
  • Економію на запчастинах для розширення або ремонту, а також на додатковому обслуговуючому персоналі в порівнянні зі звичайною міні-АТС.

Додаткові можливості послуги «Віртуальна міні-АТС»:

  • Інтерактивне голосове меню (IVR);
  • Внутрішня нумерація (3-х або 4-хзначна). Налаштування черги обробки викликів;
  • Запис і прослуховування вхідних і вихідних дзвінків;
  • Переадресація викликів, организація групи прийому викликів;
  • Постановка дзвінка на утримання, перехоплення виклику, переведення дзвінка;
  • Груповий виклик. Конференц зв'язок. автодозвон;
  • Можливість організації системи голосової пошти;
  • Денний / нічний режими;
  • Можливість встановлювати обмеження на вихідні дзвінки, наприклад, заборона міжнародних дзвінків;
  • Статистика та деталізація внутрішніх і зовнішніх дзвінків;
  • Організація контакт-центру, вибір статусу співробітника, розподіл прав доступу;
  • Прийом факсимільних повідомлень на e-mail або на внутрішній номер. Факсимільне повідомлення з комп'ютера;
  • Чорний список. Будильник;
  • Використання софтфонів, аналогових і SIP-телефонів;
  • Можливість реалізації системи відеотелефонії.